HEDERSUPPDRAG

78747-116
Bild: Privat

Har blivit tilldelad ett riktigt hedersuppdrag av min systerdotter , hon frågade om jag kan vara barnvakt åt hennes planta när de är i varmare länder två veckor. Hon har sått den och fixat krukan själv med ett gulligt litet hjärta på andra sidan med hennes namn på-
Kanske inte rätt person att fråga eftersom jag absolut inte har några gröna fingrar , men puh har lyckats hålla den vid liv och den har till och med vuxit.  Om några dagar kommer de hem och hon får frakta hem den de 16 milen igen.
Hon skickade vykortshälsning till mig i dag att hon var i ett Eldorado för alla hanväskälskare, vet hur svag hennes moster är för handväskor.



Kommentarer
Cia

du ska få se att hon dyker upp med någon liten handväska till moster som "tack för hjälpen med plantan"
Min svägerska har varit i Thailand och jag vet inte hur många väskor hon hade med sig hem men det var lite för mycket paljetter och glitter för att vara min stil.

2006-06-05 @ 20:38:41
URL: http://hemmabra.blogg.se
Vicke

Cia: Man kan ju alltid hoppas.

2006-06-05 @ 20:46:36
URL: http://www.vickes.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0