KASSE

78747-271
Bild: Ikea

Som alla andra har vi massor av saker när man ska till stranden köpte två stycken SOMMAR Kasse  på Ikea sist jag var där. I och för sig var det för att vi hade handlat lite för mycket för att kunna bära allt till och från bussen som inköpet av dessa var tvugna att ske. En sån här över varje axel samt en stor blå Ikea påse så fick vi med oss allt puh..... Vi måste ha sett ut som två packåsnor från landet som kommit in till storstan och förköpt oss aningen.
Men nu kommer de åter till användning för filt, handdukar och allt annat man ska ha med sig till stranden eller badet.



Kommentarer
Camilla

Ooo.. spännande med ikeaköp.. :D Sist jag var på ikea (dvs. i förrgår) köpte jag inte en enda liten sak. Händer inte så ofta annars ;)

Stora kassar är alltid bra. Har ngt liknande ikeas som jag köpte i köpenhamn och den är kanonbra att ha med till stranden. Allt får plats :D

2006-07-05 @ 13:51:02
URL: http://camilla.hopto.org
Vicke

Camilla: Tyvärr har vi så långt till Ikea så man har alltid med en lång lista med sig, gissa om vi skrattade när vi gick från bussen till hotellet och stod och väntade på grönt brevid värsta uppklädda stadsbrudarna med smån NK:påsar. Det var kontraster det:)

2006-07-05 @ 20:26:16
URL: http://www.vickes.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0