FATBOY

78747-259
Bild: finnishdesignshop

Har tidigare bloggat om sittsäcken sit on it men nu när jag såg den här på finnishdeisgnshop måste jag säga att formen på den tilltalade mig mycket.  Den heter Fat Boy Island och finns i fem olika färger jag är så inspirerad av saravillfaras, husmusens och Living by Ws bloggar om denna färg som tydligen kommer  stort till hösten så jag valde att visa bild på den orange. Tror nog våra killar gärna skulle kasta sig i denna för att titta på TV.
Kombinationen orange och brunt är riktigt snygg.

Samtidigt vill jag tipsa er om att det är Rea på finnishdesignshop inte så många produkter i och för sig tipsar speciellt Malin som jag vet gillar finsk design.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0