VÄNTANS TIDER

Ja här går man i väntans tider och det är lika spännande att hämta posten varje dag för jag har ju två jättespännande leveranser på väg hem till mig

78747-618
Bild: Isa.nu

Den första leveransen som också är den mest spännande är min illustration  Vildblomma som jag beställt från  Isa Form , en superduktig tjej från Piteå som gör de mest fantastika illustrationer. Till sist kunde jag bestämma mig för den här men det var inte lätt när det fanns så många fina att välja på.  Gör ett besök på hennes hemsida övertygad om att ni kommer att gilla vad ni ser. Dessutom måste jag säga att jag blev så imponerad över Webbutiken mycket snyggt och lätt att titta  och handla. Extra pluspoäng till dig där Isa för att det är så bra gjort. Jag vet att Isa har skickat den till mig men jag tror nog att Posten vet hur mycket jag väntar på den och gillar att hålla mig på sträckbänken. Hoppas på att den dyker upp i morgon!

Den andra leveransen är min Alvar Aalto vas som jag får för mina Telia fördelspäng.

Jag fick i alla fall en del roligt på posten i dag , de måste väl trösta mig med något

78747-696
Bild: Privat
En tanke  som slog mig i dag undrar varför alla tre tidningarna måste komma på samma dag?
Kanske man inte måste prenumenera på alla inredningstidningar jag vet, men jag kanske då ska erkänna att jag har en tidningsprenumeration till. Kan man vara missbrukare av inredningstidningar kan ni nog räkna mig till den skaran, inköp av Leva & Bo sker även varje vecka . Min man är så snäll så han åker in till byn och köper den åt mig varje lördag, en gång ringde personalen till honom och sa att hans bilaga hade kommit;) De tror nog att han är inredningsintresserad och läser den , stackarn det är inte lätt att vara gift med mig alla gånger.


Kommentarer
Gabriella

Inredningstidningar är ju så kul.. Jag ska faktiskt köpa tidningen "room service" för att testa och se om den är lika bra som programet, vilket jag hoppas :)

2006-08-15 @ 18:08:33
URL: http://gabriellaofsweden.blogg.se
isabelle

Men vilka slöa postgubbarna? Vet i alla fall att något paket jag sljutsade iväg söderut har kommit fram. Men men, imorrn ska den nog va på plats :-) Och tusen miljaders för alla fina ord om mig!!! Tack tack tack tack tack!!

2006-08-15 @ 18:31:21
URL: http://www.isa.nu/blog
W

Men du - jag prenumererar på fler om det får dig att må bättre ;-)! Jag har en jättehög att beta av nu, men det gör jag mer än gärna! Och kul med tavlan och vasen!

2006-08-15 @ 19:40:06
URL: http://livingbyw.blogg.se
Saga

Exakt de där ligger på mitt vardagsrumsbord just nu. Hus & Hem har jag just läst, och nu återstår fler mys-läsar-kvällar här fram i veckan :) Och hmmm...det var väl inte alla heller om jag måste erkänna :)

2006-08-15 @ 20:33:23
URL: http://kitchenbloom.blogg.se
tina

Inser även jag att man sitter där i "inredningsträsket". Tre prenumerationer plus alltid någon eller egentligen några fler per månad. Tala om beroende:) !

2006-08-15 @ 20:55:45
Camilla

Nu har jag läst ikapp lite här också.. Svårt att hinna med allt när man har semester ju ;)

Som vanligt är det alltid kul att kika in här och läsa alla dina inlägg.

Hihi.. tänk om man kunde bli rik på alla inredningstidningar som man samlar på sej..
Iofs. så blir man ju ganska rik, på idéer ;)
Idag köpte jag Room Service tidningen :D Har kikat lite på dvdn nu och på när dom gjorde om hemma hos "Babbsan". Det är ett av mina favvorum som dom gjort.. och nu kan jag titta på det om och om igen och inspireras :D
Sen har jag fler avsnitt kvar som jag ska beta av under de regniga höstdagarna.. (som ikväll då..).

Nä, nu visslar tekokaren ute i köket.. Hoppas du har en skön kväll!

2006-08-15 @ 21:35:14
URL: http://camilla.hopto.org
Cia

intressant hemsida med illustrationerna, jag skulle också behöva en massa tavlor på väggarna efter ommålning har det inte kommit upp något och det ser så kalt ut

2006-08-15 @ 22:00:53
URL: http://hemmabra.blogg.se
Malin

Så du har oxå beställt dig en Isa. Jag vill oxå! ;) Kan bara inte hitta någon lämplig vägg =( Härligt med inredningstidningar! Har varit dåligt med det för min del på sistone (prenumerar just nu bara på en :) Får ju rätt mkt tips, ideér och fina bilder på era bloggar nuförtiden!

2006-08-15 @ 22:17:40
URL: http://mrsmalinski.blogg.se
Anneli

Jag har faktiskt sagt upp alla mina tidningprenumerationer...på nåt sätt känns det roligare att gå till välsorterad pressshop och botanisera istället för att det bara dimper ner en tidning (eller 3) en gång i månaden. Men till det krävs naturligtvis att man bor där det finns såna ...

2006-08-15 @ 22:40:46
URL: http://flitigamyran.blogg.se
Vicke

Gabriella: Vad spännande med en ny tidning!
isabelle: Väntar med spänning på morgondagen. Du har förtjänat varenda ord!
W: Vad skönt att höra att det finns de som är värre;) Passar väl bra nu när du är ensammen att ha en hög att beta av:)
Saga: Skönt att jag inte är ensam, har inte hunnit börja än men det är mysigt att vi har flera mysiga läskvällar framför oss:)
tina: men det känns lite bättre när man vet att det finns fler som är det:)
Camilla: Förstår att det är svårt att hinna med ni har ju en massa roligt för er på semestern. Det är så roligt att du kikar in har saknat dig, spännande med rapport sen hur den nya tidningen var. Hoppas även du har en skön kväll trots huvudvärken. *kram*
Cia: Visst är den intressant Isas sida och en massa fint, kanske vore roligt med något nytt efter ommålningen:)
Malin: Kunde inte motstå en Isa, helst hade jag vela ha flera. Visst är det härligt men håller med jag har hittat en ny härlig inspirationskälla i bloggar och fått en massa nya vänner på köpet:)

2006-08-15 @ 22:46:25
URL: http://www.vickes.blogg.se
Vicke

Anneli: Vi gick vist förbi varandra och skrev samtidigt. Skulle också vela göra det men vi har inte det utbudet här finns jättelitet urval(: Men måste säga att i bland blir jag så less på alla kök och badreportage!

2006-08-15 @ 22:48:24
URL: http://www.vickes.blogg.se
Anna

Vet hur du känner dig, även jag går nu i väntans tider! *iiiiih*

Jag "premmar" bara på en inredningstidning -Sköna Hem. Andra kan jag köpa lite då och då. När lusten faller på.

2006-08-15 @ 23:36:50
URL: http://oklarheter.blogspot.com
saravillfara

Åhå, Vicke, nu gör du mig riktigt avundsjuk!!
Du har alltså gjort slag i saken och beställt isa-tavla - superavis!! Jag instämmer tyvärr med Malin, själv har jag inte riktigt hittat den perfekta platsen - ännu!
Och så har du fått tre mys-tidningar på en och samma dag - jag som inte prenumererar på en enda just nu! Mega-avis! Men du förtjänar att krypa upp i soffhörnet med dessa! *kram*

2006-08-15 @ 23:43:26
URL: http://saravillfara.blogg.se/
Vicke

Anna: Blev så nyfiken vad du väntade på så jag var tvungen att hälsa på dig:) Du är förståndig tjej bara en tidning;)
saravillfara: Jajemen har beställt och hade Superlätt att hitta plats hatar vår bård i köket förstår inte hur jag kunde välja en sån , så nu blir det en Isa i köket för att göra det fint där utan att byta tapeter. Du hittar säkert den perfekta platsen snart skulle jag tro:) Jepp tre tidningar så nu ska jag gå till sängs med Allt i Hemmet den var superbra denna gång inget kök eller bad utan en massa detaljer och tips hur man enkelt kan förnya. Precis vad jag efterlyst*kram*

2006-08-15 @ 23:51:08
URL: http://www.vickes.blogg.se
Volvo Cars

Geart site alot of good info that i couldnt find anywhere else thanx!

2010-10-20 @ 08:19:13
URL: http://volvo-cars.blog.de


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0