VACKER KVÄLL

Vilken underbar kväll vi har haft igen, den här sommaren har verkligen varit toppen och måste då säga att det här är den bästa semestern jag haft på många många år. Har verkligen lyckats koppla av, njuta och bara vara vilket jag kanske inte alltid är så bra på.

Kvällens aktivitet har varit

78747-646

78747-645
Bild. Privat

Det här är jag säker på saras son hade gillat att hänga med på vet att de fyndade en cross på auktion. Mamma däremot var inte så road av denn aktivitet utan hade som vanligt med sig kameran och kröp omkring i buskarna och jag måste säga att rallarrosorna är rätt så vackra även när de håller på att vissna.

78747-647
Bild: Privat



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0